"Brit - Vernostný program 5+1"
podmienky vernostného programu pre koncových zákazníkov
1.ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1 Vernostný program s názvom "Brit - Vernostný program 5+1" organizuje obchodná spoločnosť VAFO PRAHA, s.r.o. od 16.10.2020, K Brůdku 94, 252 19 Chrášťany, IČO: 614 99 587, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 30564 (ďalej len"Organizátor"), prostredníctvom internetovej stránky Organizátora umiestnenej na adrese www.krmivo-brit.cz (ďalej len"Internetová stránka"). Vernostného programu podľa predchádzajúcej vety sa môžu zúčastniť tí koncoví zákazníci, ktorí sa do vernostného programu prihlásia (zaregistrujú) prostredníctvom webovej stránky (ďalej len"zákazníci" alebo jednotlivo"zákazník") a ktorí si zakúpia vybraný tovar označený ochrannou známkou organizátora za podmienok uvedených nižšie.
1.2. Nákup vybraného tovaru označeného ochrannou známkou organizátora zákazníkom musí byť uskutočnený u tretej osoby (partnera vernostného programu), ktorá
1.2.1. predáva krmivo pre domáce zvieratá a
1.2.2. je na webovej stránke označená ako účastník tohto vernostného programu; (ďalej len"partner").
2.DEFINÍCIA NIEKTORÝCH POJMOV
2.1 Veľké balenie krmiva pre psov znamená balenie superprémiového krmiva pre domáce zvieratá, ktoré vyrába Organizátor a ktoré je distribuované pod označením "Brit Care Dog 12 kg".
2.2 Stredné balenie krmiva pre psov znamená balenie superprémiového krmiva pre domáce zvieratá vyrobené Organizátorom a distribuované pod označením "Brit Care Dog Mini 7kg" alebo "Brit Care Small breed 7,5kg".
2.3 Balenie krmiva pre mačky znamená balenie superprémiového krmiva pre domáce zvieratá vyrobené organizátorom a distribuované pod označením "Brit Care Cat 7kg".
2.4 Balenie znamená spoločne veľké balenie krmiva pre psov, stredné balenie krmiva pre psov a balenie krmiva pre mačky.
2.5 Vernostným programom sa rozumie vernostný program prevádzkovaný organizátorom od 16. 10. 2020 s názvom "Vernostný program Brit - 5+1", v rámci ktorého organizátor umožňuje koncovým zákazníkom, ktorí nakúpili u partnera v predajni partnera
päť (5) balení tovaru za posledných dvanásť (12) mesiacov získať od Partnera jedno (1) ďalšie balenie tovaru zdarma, a to konkrétne:
2.5.1. v prípade, že z piatich (5) balení tovaru zakúpených zákazníkom boli zákazníkom zakúpené aspoň (3) veľké balenia krmiva pre psov, zákazník dostane od Partnera jedno (1) ďalšie veľké balenie krmiva pre psov ("veľké bonusové balenie");
2.5.2. vo všetkých ostatných prípadoch dostane Zákazník od Partnera jedno (1) stredné balenie krmiva pre psov alebo jedno (1) balenie krmiva pre mačky ("stredné bonusové balenie").
2.6. Aplikáciou sa rozumie počítačový program (webová aplikácia), prostredníctvom ktorého sa Zákazník môže zapojiť do vernostného programu a ktorý je optimalizovaný na prevádzku na mobilných zariadeniach.
3. PRAVIDLÁ VERNOSTNÉHO PROGRAMU
3.1. Vernostný program sa neposkytuje pre prípady, kedy je nákup balíka tovaru realizovaný prostredníctvom internetu alebo na základe inej kúpnej zmluvy uzatvorenej bez fyzickej prítomnosti Zákazníka v prevádzke Partnera, vrátane prípadov, kedy si Zákazník takto zakúpený balík tovaru osobne vyzdvihne u Partnera.
3.2. Na to, aby mohol byť Zákazník zaradený do vernostného programu, musí riadne vyplniť registračný formulár na Internetovej stránke (vrátane overenia telefónneho čísla Zákazníka). Zákazník môže tiež Organizátorovi udeliť súhlas so spracovaním osobných údajov uvedených na Webovej stránke. Zákazník môže využívať vernostný program výlučne prostredníctvom aplikácie.
3.3 Veľké bonusové balenie môže Partner vydať Zákazníkovi len v prípade, ak Zákazník poskytne Partnerovi jedinečný kód z Aplikácie, ktorý potvrdzuje predchádzajúci nákup piatich (5) balení Tovaru, z ktorých aspoň tri (3) boli veľké balenia krmiva pre psov, u Partnera v prevádzkarni Partnera počas predchádzajúcich dvanástich (12) mesiacov. Tým nie sú dotknuté ustanovenia článku 3.5 a článku Chyba! Nenašiel sa zdroj odkazu..
3.4 Stredné bonusové balenie môže Partner vydať Zákazníkovi len vtedy, ak Zákazník poskytne Partnerovi jedinečný kód z Aplikácie, ktorý potvrdzuje predchádzajúci nákup piatich (5) balení Tovaru v priebehu posledných dvanástich (12) mesiacov od ktoréhokoľvek Partnera v ktorejkoľvek prevádzke Partnera. Týmto nie sú dotknuté ustanovenia článku 3.5 a článku Chyba! Referenčný zdroj nebol nájdený..
3.5 V prípade balenia tovaru, ktoré sa na účely Vernostného systému považuje za zakúpené Zákazníkom (a môže byť Zákazníkovi pripísané v rámci Žiadosti):
3.5.1. jeho EAN kód musí byť totožný s EAN kódom uvedeným na účtenke Partnera vystavenej na nákup takéhoto balenia tovaru, alebo musí byť na takejto účtenke aspoň označený tovar, z ktorého vyplýva, že ide o predaj balenia tovaru (v zmysle bodu 2.4);
3.5.2. EAN kód takéhoto tovaru musí Zákazník zadať do Aplikácie pred vystavením účtenky Partnerom za nákup takéhoto balenia tovaru;
3.5.3. fotografia originálu účtenky musí byť nahraná do Aplikácie bezprostredne po zakúpení balíka tovaru, najneskôr však do konca kalendárneho dňa, v ktorom bol balík tovaru zakúpený;
3.5.4. údaje (zadané Zákazníkom) o prevádzkarni Partnera, v ktorej má byť takýto tovar zakúpený, sa musia zhodovať s prevádzkarňou Partnera uvedenou na pokladničnom doklade Partnera vystavenom na nákup takéhoto balíka tovaru;
3.5.5. nie je možné použiť kópiu účtenky, vrátane kópie účtenky patriacej Partnerovi ako predávajúcemu tovaru.
4.ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
4.1. Účasťou Zákazníka vo vernostnom programe sa Organizátor nestáva zmluvnou stranou kúpnej zmluvy medzi Partnerom a Zákazníkom a Organizátor nepreberá žiadne záväzky Partnera vyplývajúce z jeho zmlúv so zákazníkmi ani za plnenie povinností Partnera podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. Práva a povinnosti z kúpnych zmlúv uzatvorených medzi Partnerom a Zákazníkom nie sú týmito pravidlami dotknuté.
V Chrášťanoch dňa 1.6.2022VAFO PRAHA, s.r.o.