Podľa Tomáša Prouzy, prezidenta Svazu obchodu a cestovného ruchu ČR a viceprezidenta Hospodárskej komory ČR, získavajú "pečať Superbrands" len značky s vynikajúcou reputáciou, s ktorými si zákazníci spájajú dôležité hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Tieto spoločnosti nemôže vykoľajiť finančná kríza, pandémia ani vojenská agresia v blízkosti českých hraníc.
"Ocenenie Czech Superbrands je pre nás veľkým ocenením, pretože odráža, že aj odborná verejnosť sleduje naše úsilie o pokrok v oblasti krmív pre domáce zvieratá. Nie je žiadnym tajomstvom, že hlavnou zložkou našich výrobkov sú vysokokvalitné ingrediencie, ktoré prospievajú zdraviu a chutnosti výrobkov a sú založené na dlhoročných poznatkoch v oblasti výživy domácich zvierat. Myslíme však aj na ostatných. Českým útulkom sme darovali viac ako 800 ton krmiva a prostredníctvom vzdelávacích programov vychovávame deti a dospelých potenciálnych nových majiteľov. Veď zaobstaranie si domáceho miláčika prináša veľkú zodpovednosť. Dodávame tiež krmivo pre vojnou postihnuté psy a mačky na Ukrajine. Sme aktívni aj v oblasti znižovania vplyvu vlastníctva domácich zvierat na našu planétu. Aby sme naplnili celkovú koncepciu udržateľnosti spoločnosti VAFO, zaviedli sme obaly vyrobené zo 100 % recyklovateľných materiálov alebo sme predstavili inovatívny rad Brit Sustainable. Ten využíva jedinečnú kombináciu hmyzu a živočíšnych bielkovín. Skrátka, stále sa posúvame vpred," povedal Juraj Juhász z marketingového oddelenia spoločnosti VAFO PRAHA, ktorý si na slávnostnom večeri prevzal ocenenie.
